הצהרת נגישות

חשוב לנו לספק שירות שוויוני ללא פשרות לכל אדם, לרבות ללקוחות עם מוגבלות.

באתר זה הושקעו מאמצים ומשאבים רבים להנגשתו במטרה לאפשר למרבית האוכלוסייה להשתמש בו בקלות ובנוחות ולהפכו לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות. הנגשת האתר מתבצעת באמצעות תוכנת A-Web (להלן ״התוכנה״) המאפשרת לספק, לקהל הגולש באתר, תוכן נגיש ככל שניתן.

מרבית הדפים באתר עומדים בקריטריונים של נגישות לרמה AA. חשוב לציין, כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו. הנגשת האתר מותאמת לדפדפנים המובילים:

  • Internet Explorer 7/8/9/10/11
  • Chrome
  • Firefox
  • Safari

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט נגישות. לחיצה על התפריט באמצעות העכבר או ניווט בעזרת TAB מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. כדי לסגור את התפריט ניתן ללחוץ על כפתור הסגירה או ללחוץ במקלדת על כפתור ה-'ESC' או באמצעות לחיצה עם העכבר.

כיצד לגלוש באתר?

ניתן לנווט קדימה באתר בעזרת כפתור ה-TAB. כדי לנווט אחורה יש ללחוץ על צירוף המקשים SHIFT + TAB.
יש תמיכה בתוכנות קוראות מסך NVDA למשתמשי Windows ומערכת ההפעלה של מקינטוש Mac OS X.
שינוי ניגודיות צבעים: באפשרותכם לשנות את הרקע לבהיר או לכהה.
שינוי גודל וסוג הפונט: ניתן להגדיל או להקטין את הטקסט. סוג הגופן משתנה לאריאל לקריאה נוחה יותר.
ניווט לאיזורי תוכן: ניתן לדלג לאיזורי התוכן באתר. האתר מחולק לאיזורי התוכן המרכזיים. ניתן לדלג לאיזור תוכן מרכזי מראש הדף. לכניסה לאיזור תוכן יש ללחוץ במקלדת Enter. בתחתית כל דף, לפני הכותרת התחתית, ניתן לדלג לראש הדף.
טפסים: ישנה תמיכה רחבה בהנגשת טפסי צור קשר בכפוף לתקנון השימוש.
התאמה לטכנולוגיות מסייעות. לדוגמה: תמיכה בהקראת שגיאות על ידי תוכנות קוראות מסך.
תמיכה בטכנולוגיות מסייעות: תמיכה רחבה בטכנולוגיות מסייעות על ידי שימוש בחוקי ARIA.
כפתור בטל נגישות וחזרה לתצוגה רגילה.

שירות לקוחות נגיש

  • ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 1801-2222-99 בימי שני עד חמישי בשעות 9:30–21:30, ובימי שישי בשעות 9:30–15:00.
  • קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר עם מרכז שירות הלקוחות:
    פניה באמצעות דואר אלקטרוני support@myheritage.com.
    פניה באמצעות הדואר: מייהריטאג' בע"מ, רח' אריאל שרון 3, אור יהודה.
  • מוקד טלפוני נגיש: המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

הסדרי נגישות מבנים

חברתנו אינה מקבלת קהל, אולם מבני החברה מונגשים בהתאם להוראות החוק והתקנות. ניתן לפנות אלינו דרך הערוצים הדיגיטליים או המוקד הטלפוני של שירות הלקוחות.
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה הממוקמים ברחוב אריאל שרון 3 באור יהודה:

  • קיימות חניות נכים ציבוריות בחניון שממול לבניין החברה.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד למשרדי החברה בקומה 4 (כולל מעליות נגישות).
  • קיימים שירותי נכים נגישים במשרדי החברה.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למשרדי החברה לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור

כרגע לא ידועות בעיות נגישות באתר. במידה שנתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם האפשרי. אנחנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה שנתקלתם בבעיית נגישות באתר, כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, נא פנו לרכז הנגישות שלנו וצרפו פרטים מלאים ככל שניתן: תיאור הבעיה או התקלה, מהי הפעולה שניסיתם לבצע, באיזה דף גלשתם, סוג וגרסה של הדפדפן, מערכת ההפעלה וסוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

רכז הנגישות

בכל שאלה ופניה בנושא הנגשת האתר והשירות, ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברתנו: מר יניב זך באמצעות דואר אלקטרוני: yaniv.zach@myheritage.com או בטלפון: 054-2429991. רכז הנגישות נמצא במשרדנו הראשי בכתובת: קומה 4, רחוב אריאל שרון 3, אור יהודה.