יקיר לסריסמנכ"ל קשרי לקוחות
background
Previous page Next page
Beginning of quote:אני אוהב לקוחות מלאי תשוקה. כמה מהשגרירים הטובים ביותר שלנו הם אנשים שהיו מיואשים עד שאנחנו עזרנו להם עד כדי כך, שהם הפכו לאוהדים הגדולים ביותר שלנו. End of quote.
יקיר מנהל את כל הפעילויות של MyHeritage מול לקוחות, לרבות מכירות ותמיכה.

יחד עם בסיס חזק במכירות, יקיר מביא ל-MyHeritage כושר המצאה ותושיה, מתרחק מביטויים כגון "סטנדרט בתעשיה" ומעדיף במקום זאת להמציא מחדש מערכות כדי לספק ללקוחות את החוויה הטובה ביותר.

את ההתחלה שלו בתחום המכירות קיבל ב-Memo Global, שם צמח במהירות והגיע לבחון ולחקור שווקים חדשים ומתודולוגיות, ובסופו של דבר הוביל את יצירתו של מרכז תמיכה לקידום מוצר חדש.

ב-2010 יקיר הצטרף ל-MyHeritage ובנה במו ידיו את מרכז התמיכה של החברה. יכולותיו הגבוהות הובילו לקידומו לראש מחלקת תמיכת לקוחות, שם היה אחראי להשגת שיפור משמעותי בשביעות רצון הלקוחות, ולפיתוח תהליכים וכלים לייעול חווית המשתמש. תודות למאמציו של יקיר, MyHeritage נהנת ממוניטין מצויין בקרב בסיס הולך וגדל של משתמשים מרוצים.

ליקיר תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מהמרכז הבין תחומי הרצליה, וכאשר הוא אינו עובד תוכלו בדרך כלל למצוא אותו מחפש אחר ריגושים במשטח הוקי קרח או בזירות אגרוף, ככוכב נבחרת הכדורגל של MyHeritage או אפילו קופץ קפיצות בסיס מצוקים.